D Denis New member Messages 1 Reaction score 1 Location Levis Oct 7, 2024 #1 Est-ce que vous avez reçu le kit de réparation de crevaison et le compresseur dans votre véhicule au moment de votre acquisition ? Je n'ai rien reçu dans le mien et je pose la question.
Est-ce que vous avez reçu le kit de réparation de crevaison et le compresseur dans votre véhicule au moment de votre acquisition ? Je n'ai rien reçu dans le mien et je pose la question.
J joshyylaur Member Messages 24 Reaction score 1 Location Burlington, North Carolina Dec 30, 2024 #2 AFAIK, the 2LT has a tire repair kit, and the 3LT and RS have self-sealing tires.
R Rex.Lawson Member Messages 10 Reaction score 0 Location PA Sunday at 10:37 AM #3 Denis said: Did you receive the puncture repair kit and compressor in your vehicle when you purchased it? I haven't received anything in mine and I'm asking the question. Click to expand... You must have those self-sealing tires, then.
Denis said: Did you receive the puncture repair kit and compressor in your vehicle when you purchased it? I haven't received anything in mine and I'm asking the question. Click to expand... You must have those self-sealing tires, then.